Koninginnedag
Image

Op 30 april is het Koninginnedag, dus ook in Waalre. Om deze speciale dag te vieren organiseert Stichting Aalst-Vooruit in het kerkdorp Aalst verschillende activiteiten, waaronder een vrijmarkt. Deze festiviteiten vinden plaats in en rondom Ontmoetingscentrum De Pracht. Ook in sporthal De Pracht zijn verschillende activiteiten opgezet.

Omdat Koninginnedag een feest voor jong en oud is probeert Stichting Aalst-Vooruit voor iedereen een geschikte attractie te vinden. Voor de jongste kinderen zijn er verschillende springkussens en opblaasbare attracties. Voor de wat oudere kinderen zijn er meer uitdagende activiteiten. Deze verschillen bijvoorbeeld van een klautertoren tot aan een 10 meter hoge tokkelbaan. Voor de ouderen is er uiteraard de bar.

Daarnaast is er ook een vrijmarkt, die bestaat uit marktkramen en zitplaatsen. Deze plaatsen kunnen gereserveerd worden zodat iedereen zijn of haar spullen kan verkopen.

Actuele informatie over Koninginnedag vindt u te zijner tijd in het nieuwsoverzicht.

<< Begin < Vorige 1 2 3 Volgende > Einde >>

Resultaten 1 - 1 van 3