De stichting

Stichting Aalst-Vooruit
Sinds 18 september 1953

Al bijna 60 jaar lang organiseert Stichting Aalst-Vooruit verschillende activiteiten in het kerkdorp Aalst. Het doel van Stichting Aalst-Vooruit is het versterken en bevorderen van de sociale cohesie binnen het dorp. Dit wordt gedaan door middel van verschillende activiteiten voor jong en oud, die met behulp van onze vrijwilligers worden verwezenlijkt.

Deze activiteiten variëren van het begeleiden van Sinterklaas tijdens zijn intocht door Aalst tot aan de verschillende activiteiten die worden gehouden tijdens Koninginnedag, waaronder een vrijmarkt.

Door de jaren heen zijn er verschillende activiteiten bijgekomen, maar helaas ook weer weggevallen. Op dit moment zijn wij bezig om verschillende (in verval geraakte) activiteiten te laten terugkeren, evenals het bedenken van nieuwe activiteiten. Een overzicht van onze activiteiten vindt u hier.

Heeft u tips, ideeën en/of suggesties voor ons? Lijkt het u leuk om Stichting Aalst-Vooruit mee te helpen met het verwezenlijken van onze activiteiten, ten behoeve van Aalst? Of heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Bestuur Stichting Aalst-Vooruit

Dagelijks bestuur: